1. elokuuta 2016

Navettadieetti

Tämmönen kiva fakta minusta: Olen lihava, ylipainoinen, läski jne. ja enkä mitenkään vähän. Ylä-asteella olin vielä suht normaalipainoinen, mutta siitä se alamäki alko.
Oon yrittäny laihuttaa aiemmin monesti ja Kannuksen ekana vuonna laihuinki, vaan lihoakseni pakasteruualla ja sipseillä palloksi. Voitte parin vuoden takaisista reenivideoista käydä kyttäämässä :D

Sitte työttömänähän ei ollu muuta tekemistä ku syyä huvikseen, niin olin varmaan aika näky tossa vielä puoltoista kuukautta sitten. Viime joulukuussa oli työkkärin puolesta terveystarkastus, ja siellä oli sellanen lukema vaa'assa ettei kehtaa oikeesti ees sanoa. Ei sillä että vieläkään kehtaa :D
Sillon aloin kattoon mitä syön ja lisäsin vähän liikuntaa, mutta mitään silminhavaittavaa edistystä ei näkyny.

Mutta nyt kun oon 1,5 kuukautta kävelly töihin ja töistä pois yleensä  3,2km viitenä päivänä,(joskus lähelle 5km ja joskus vaan 1,6km) lenkittäny koiraa noin 6km päivässä, kolannu p#skaa, kärräny ja lappanu rehua, kantanu ämpäreitä ja raahannu purua niin peilistä ja vaa'asta näkyy jo pikkasen eri ihminen. Kuvassa on sama paita päällä. Ensimmäinen otettu päivälleen kaks vuotta sitten, keskimmäinen otettu kolme viikkoa sitten ja kolmas kuva on otettu tänään..

- 17kg
Että voin suositella navettadieettiä ja ylipäänsä hyötyliikuntaa kaikille oikein lämpimästi :D Jos ois joulukuussa sitte seuraava punnitus kun sopimus loppuu niin nähdään oikeen lopputulos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, pidäthan kielenkäyttösi siistinä!