21. elokuuta 2016

Syksy on virallisesti alkanut, uutta ilmettä hiuksiin ja Mikin synttärit

Ja mistä tietää että syksy on virallisesti alkanut? No kun se ensimmäinen kuumeräkätauti päättää iskeä kesken kaiken. Mulla oli perjantaina yli 40 astetta kuumetta ja se tuli siinä aamun aikana nii aamunavetta vielä jotenki meni, mutta mulla ei oikeen oo muistikuvaa, että millä ihmeellä mie oon kävelly ton puoltoista kilsaa tosta :D
No heräsin sitte 11 illalla sängystä, että kyllä sitä hengissä kotiin selvis.
Eilen olin vielä ihan kuumeesa ja ääni lähti mutta tänään ku heräsin nii ei oo enää ku 37 astetta ja ääniki tuli takasin. Ehkä tää terveempi elämä auttaa sairaudesta palautumiseenkin, yleensä mulla on kestäny tollaset kuumetaudit viikon tai ylikki.

Olin jo aiemmin sopinu, nii tänää sitte mulla kävi värjäystiimi värjäämässä ja leikkaamassa hiukset. Ja ku edellisestä kerrasta on puoli vuotta nii tuli kyllä taas kiva muutos.

Tosta ekasata kuvasta on jo leikattu ne pahimmat latvat pois ku en muistanu koko kuvaa ku vasta sillo
Endallaki oli oikeen kivaa ku joku tuli käymään. Ja seki sai vähän harjausta ku sillä edelleen tippuu karvaa vaikka muille jakaa. Tuli muute hyvään aikaan se Garnierin paketti, ku pysty antaan sen kosteusvoiteen jota en käytä nii sellaselle joka käyttää. Se hiusnaamio kyllä menee varmasti käyttöön ittele sitte!

Taas sai töissä puhistaa koiran korvan ja kävi ultrassa yks koira nii sai kokeilla käsilläki, että tuntuu ne pennut. Jännää kyllä, ja iso pentue tulossa, riittää varmaa vilskettä sitte ku ne syntyy ja kasvaa. Navettaanki synty uus vasikka, oikeen nätti sellane mustavalkonen kikkarakarva.

Ja facebookki taas muistutteli että tänään on sellane päivä ku Mikin synttärit. Tänään se ois täyttäny 11v. En mie pystyny itkemättä niitäkään muistoja kattomaan. Kyllä se taas näyttää mite aika menee vaikkei haluaiskaan.

Krisse 15v ja Miki 10 kk??
Tossa me ollaan minun rippikuvassa, paljon tukkaa ja monta kymmentä kiloa sitten :D Mihinkhän mie oon laittanu ton kuvan, pitäs varmaa ettiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, pidäthan kielenkäyttösi siistinä!